Sunday, 11 November 2012

My Age

Hala tuju sebenarnya saya apa?
Hidup sudah tujuh belas tahun tapi gaya macam bebudak lagi..
Huhuw, takod pla nak jadik dewasa.
Hisssshh..Result spm harap2 dapat yang terbaik.

Hanya itu yang dapat mengubah nasib aku,keluarga...

PLKN.
huhu...ramai kwn yang dpt lar...sedih pla tk terpilih.
Uargghh.kenapa aku tak terpilih?!
Mau ikut larhh..
Rugi lar tak dpt ikut.
Best nya dorang nnt.

MASALAH(nak jadik dewasa kene buad semua ni ke or ia terjadi dengan automati)hehe..

1.perlu ke aku bergaya ?! Guna shawl, baju polkadot or aksesori n etc.?

2.Guna make up?Wow! x pnah byangkan pla..

3.Beli gajet like iphone,ipad, or brg trend kini...(klau ada duit)

4.BOYFRIEND?! mesti ke tu? Iskk..blum da feel pla..lau stu org tu ada rr..

5.MASALAH AKU: tak pandai nak buat semua yg kat atas tu..mybe just be myself!





p/s :   okkk...this blog is don't have any interesting topic or issue to share because the owner is no idea to 
talk about WHAT...So just enjoy if u enter my blog!