Friday 3 May 2013

ASSALAMUALAIKUM n helo to u all..Apa kabar korang semua?
Adakah ke lagi yang usha blog aku yang usang n tak terurus nie... Ooops !
Kesibukan diruku ini telah menyebabkan aku tak mempunyai masa untuk menaip entri.

Hehe, lebih mendukacitakan, blog aku nie tak dpat nak post entri...Bila aku tulis je, trus lain yang keluar...
Sedihnya ... nak menangis aku...(poyo...hehe)

Okayhh, nak cerita nie... bulan mac aku dah terima slip spm... Alhamdulilah, Sesungguhnya Allah itu Maha Pengasih dan Penyayang... Syukur sangat, dapat gak kptsn yang boleh dikatakan cmerlang,

Hehe..Lepas ni aku sambung tingkatan 6 saja kat SMK GUNSANAD. Sory, mesti ramai yg tak tahu kan kat mana sekolah nie.. Sekolah nie kat Negeri sabah kat keningau kalau tak taulah ... Hehee...

Aku sambung ni pun sebab tnggu kptsn IPG saja.. untuk cover lah senang cerita..Eyalar kan nanti tak dapt ada juga yang cover sket..


MATRIKULASI. Ini lah yang sngat ku kesalkan...aku sangat cuai orgnya...aku tak ada apply matrik tahun lalu menyebabka aku terpaksa membuat RAYUAN .Harapnya dapat arh kan..Doakan ea ??

so, next week... pigi sekolah suda.. Dengan azam yang baru ! Haha... gOOd luck for me !!

Sesapa yang ada cerita ttg smbung belajar lepas SPM, kalau sudi jom kongsi sama2..

Okayyh, rsanya setakat smpai sini jelah aku nak taip...Nanti cerita pula tentang Tingkatan 6 lau ada msa. Huhayyy... ! 

No comments: