Wednesday 8 May 2013

Susah ke?

Assalamualaikum..

Realiti yang harus disedari.

Alhamdulilah, pagi tadi mendftar tingktan 6...Semua berjalan ngan lancar.
Okayyh.. 2 hari yang lalu aku cari maklumat tentang form six nie..

Bnyak juga blog yang aku terjah, dan macam-macam pandangan yang aku baca..
Ramai jga yang cakap form six nie just waste the time !
Whoaaaa.. and ada juga yg ckp STPM SUSAH. huhu..
takut uh...Dah lah otak aku nie lembap bnyak...

Mcm mna lah nak ambik STPM yang susah nie TAPI betuul ke SUSAH??

blum belajar dah susah??

Tp pada pndangan aku lah, terpulang pada seseorang tu kalau dia blajar sungguh tak mustahil kan dia
boleh berjaya dlm STPM ..Nak seribu daya, tak nak seribu dalih kan??

Di mana pn belajar sama sahaja, mesti ada susahnya..yg pnting kita fokus dan bersungguh-sungguh kan? ?