Monday 20 January 2014

Yeah ! I will support you !

Assalamualaikum, lamanya tak update blog. Alhamdulilah. Ada
gak masa untuk taip entri hari ini.
Why not? Hari-2 aku layan RM je.. RM? Apa tu.. kekeeke..
alahh, tak kan tak tau kot.. mustahil la kan..
Okay, its Running Man.. OK. Aku pun tak tahu mcm mana aku
boleh layan Benda nie.. Padahal dulu aku paling malas nak layan apa saja
rancangan dari Korean. Tapi semenjak aku tgk RM ni, tak tau episode ke berapa
entah.. aku trus nak tgk lagi.. because the are so funny ….
Dalam RM nie, paling aku minat sekali tentu lah si Giraffe
Betrayal.. LEE KWANG SOO. Walau pun dia suka betray member lain.. aku suka tgk
face dy bila sya malu.. aduhh,,,  even..
dya memang selalu kena buli oleh KIM JONGKOK oppa.. Ahaaa.. 


Lagi-2.. aku ska tgk bila dya buat tarian ROBOT nya tu…
hehe.. kalau boleh, aku  nak tgk suma
drama yang ada muka dia tak kira dia jadi pelakon utama or tak..sebab aku suka
tgk muka dya.. kalau dya senyum… wahhhhh… melt ting ting aku …


Semalam aku ada terjah beberapa blog yang ada tulis tentang
LEE KWANG SOO oppa nie.. so, aku ada baca yang khabarnya dya akan datang ke
Malaysia pada januari 2014 thun depan.. Whhaa, bestnya lau dapat jumpa..
takpelah . tgk kat tv jelah kalau tak dapat jumpa… adeiii…
Apalgi ek.. episode paling aku suka dlm RM masa lee kwang
soo oppa nie menang di episode 141 , yang animal kingdom tu .. dya menang
menewaskan kim jongkok oppa tau, member paling kuat kat dalam RM kerana dya
lelaki yang berotot, OPPs.. hehe.
Okay.. that’s all.. THANKS FOR READING guys ! (^^)


No comments: