Sunday 18 December 2011

Bismilahirrahmanirrahim...

 Assalamualaikum w.b.t... sebelum jari lincah menaip...sebelum ilham di minda diluah.. Ku panjatkan kesyukuran kpada Allah s.w.t kerana akhirnya mulai sekarang aku dah mmpunyai blog sndiri...Syukur alhamdulilah.. Sebenarnya, banyak benda aku ak cakap dalam blog ni tapi entah lar..he he he...macam2 yang ada kat mind ni...klau nk cakapkn smua tk uat kot... Kata org..klau panjang, PENDEK KAN ..orait.. huhu... hmmmmm....MousePink??  or PinkMouse?? yg mna ek...arr...aku pun tak thu dri mna lar aku ble dapat nama 2 n jadikan nm blog aku ie...otak aku nie kdang giler gak... biasalar artis... haha...just kidding..aku orang biasa jelar...apa lgi erkkkk nk cakap, ermmmmmm....ngantk lar pla,,,, rehat jap lu...

_________will be continue_________(cam drama pla kan...)

No comments: