Saturday 24 December 2011

Monolog...

bismilahirrahmanirrahim..

jiwaku bermonolog lagi..
sepanjang hidup ku, aku akan seniasa memerlukan seorang pendorong..aku bagai tidak mampu untuk berdiri di kaki ku sendiri..aku selalu memerlukan nasihat..mungkin setiap masa, kat mana je aku brdaa..
aku seorang yang serig berfikir...mungkin juga boleh jadi seorang pemikir(perasan juge budak nie)...aku juga tidak macam org lain...Ya. setiap orang adalah berbeza..aku mudah terpengaruh..kadang2 aku buat sesuatu yang aku sendiri ragu2 tapi aku tetap buat..Bukankah itu merosakkan diri namanya?
Kadang2 aku sendiri bosan ngan hidup aku, tapi dorongan keluarga aku yg tlah menguatkan aku trus kuat untuk truskan hidup aku ni...
aku selalu berfikir...entah lah...knapa? aku ada baca sebuah buku..berunsurkan motivasi juga lar..sampi kt page, ada 2  ..die ckp jangan trllu bnyak berfikir...boleh tapi berfikr lah pkra2 yang bermanfaat...ermmm...aku pun ingt blik, adakah aku berfikir benda2 yang mendatangkan kebaika pada diri aku...?atau sebaliknya....check it out..MAYBE aku perlu ubah cara aku berfikir...

No comments: