Tuesday 27 December 2011

Assalamualaikum sahabat..
Banyak yang ku tak tahu..
Kerana banyak yang sahabat tidak beritahu...
Mengapa?
Adakah aku tidak pernah bertanya?
Ya..Mungkin kadangkala aku langsung tidak menghubungimu..
Tapi..
ia tidak bermakna aku lupa kan dengan dirimu sahabt.
Banyak yang ingn aku ungkapkan..
Tapi..
aku malu..
aku takut..
kerana kita sangat jauh..
sangat jauh...

Dengan kerendahan hati..
Aku hanya mampu meluahkannya pada Ilahi..
yang sentiasa mendengar luahan hamba2Nya..
Aku pasrah..
Wahai sahabat yang ku sayangimu kerana Allah..
Moga kamu sentiasa berada dalam keredaanNya..
Aku merinduimu kerana Allah..
Persahabatan yang terjalin di antara kita tdak akan ku padam..
Dalam ingatan ku..
Hingga ku menutup mata ku..
Ku panjatkan kesyukuran kepada Allah kerana kita telah ditemukan..
Walau hanya sekejap..
Tapi ia memberi ku  sebuah kenangan..
Yang mnjadi memori dan ingatan yang sangat bermakna...

Ini hasil luahan hati yang sudah lama tersimpan rapi di hati kcil ku...


No comments: