Saturday 31 December 2011

hai.hai...hehe

 Selamat datang ke blog sy ucapkan,
     Cik Monolog itulah saya,
         Sudah mnjadi hobi turun-temurun,
            Bermonolog aje lar kerja saya...


                      Senyum luk..pastikan nmpk gigi tw..hihi,xde lr..



                                                                    ( cik monolog )
"ape benda lar 2 monolog 2?"....hehe, adalar ...Sebenarnya, sy org suka berfikir kin lebih kpd merenung tentang khidupan n keseluruhan hidup sy.. So, mungkin sesuai kot kn...(suke ati) hehe..


Aku masih pelajar, n still form 5..in 2012...heeee...takut lar,,     "Napa pla ko ni?".. bukan tkut tapi gemuruh jiwa lar...SPM daa mari...Berdebar beb!...huh, rock pla...hmmmm...plik kn??haha


Aku masih bru lgi dlm bab2 penulisan blog ini, rasanya aku lum ckup umur untuk berniaga internet ni kat dalam blog...huahua..."Perasan lar pulak"... Bukan apa, time skrg ni kn, saudara gak bleh tngk kn perkembangan ICT dunia skrg...Budak umur 7 thun pun da ada blog tw...haha.."Betul kh?" , Entah, aku pun kurang pasti..keh2...


Aku budak akaun tw...profesional gitu..." Ceh..." haha..cikgu aku ckp course akaun ni profesional...aku tk kta...just copy pe cikgu ckp...bleh bngga sket..."mcm2 lar ko ni"...hii
Course akaun ni, bleh than juga...kira2 gak cam math...tp add math g mengancam lar...Dui, pning tngk nmbor...haha..tapi pning lgi tngk code2 kat kmputer ni...keh2.


aPa lagi ek, nk ckp....? saudara ada apa2 nk ckp??,....emmm, pesal diam pla...owh..mmg ar diam..mna lar ble dgar suara kn kt dlm dunia maya ni..."merepek btol'...



Hehe...k.lar saudara/saudari yang sentiasa rjin check blog...harap saudara/saudari bleh follow sy...tak paksa...ikut ska ati je...hehe...


Blog ni aku buat untuk share crita@pkra yang brmanfaat...hehe...ingtkn lau aku ter'post yng menyelewng pla erh.....Biasa lar manusia kn, mudah LUPA.


                                                                Wasalam...

No comments: