Thursday, 13 September 2012

Dakwat habis, Idea Habis !


Hari nie dah berakhir peperangan yang sebenarnya bru shaja bermula.
Percubaan Spm 2012.
Alhamdulilah.. Dah selesai dengan izin Nya.
Syukur.. Dapat jawab dgn tenang masa exam tu..

Lepas nie.. kena bersedia untuk SPM sebenar sudah..

Kalau ble mahu dapat keputusan yg cemerlang.
Akaun mesti dapat A+ ... Buat yg terbaik.
Aku nak ambil bidang perakaunan nnt..

ermmm.. jika ada yg membaca entri aku nie yg bekas pelajar ataupun pelajar akaun
Ble tlg aku ?
Hehhehe...Bagi aku tips yg mahir dlm akaun2 nie..
K, thanks.....

LEAVE UR COMMENT , PLEASE :)

5 comments:

Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

* mahirkan penyata pendapatan dan kunci kira-kira.
* pelarasan
* susut nilai aset

goodluck :)

siti naqiah said...

mase form 4 dlu ade amek akaun jap..pening kepalaa, hehe..gud luck tau, all the best dear :D

BeLLa said...

gudluck :D

\\ Izzah // said...

gudluck sis ! kakak saye pun ambik akaun , hee , dia pun hadapi spm tau ni jugak ! :D , goodluck tau :)

Fwencez D_yana p3 said...

akaun nie tak la memang boleh peningkan kepala tapi kalau diri tu dah mang minat dgn kira2..insyaallah senang jer nak belajar..
yg penting claz account tak pernah miss.arhh yg nie tips sya lau study account coze saya minat dgn account hehe.k gud luck ye dek.